Τρίτη 15 Μαΐου 2012

Τι έγραψαν στο facebook Τατσόπουλος, Σταυρίδης για τον τσακωμό τους

Για τον περίφημο τσακωμό Τατσόπουλου (τον οποίο εξακολουθώ να εκτιμώ, αλλά πλέον σαφώς λιγότερο) και Σταυρίδη (οφείλω να ομολογήσω πως δεν τον γνωρίζω), δεν θα σχολιάσω κάτι.
Θα παραθέσω, μόνο, τα όσα έγραψαν ο καθένας στη σελίδα του στο facebook για το επεισόδιο και ας βγάλουμε όλοι τα συμπεράσματά μας.
Τατσόπουλος: «Οποιος θέλει να κρίνει ψύχραιμα και να διαπιστώσει ποιός πυροδότησε την ένταση, μπορεί να δει ολόκληρη την εκπομπή. Σε τρία μέρη». (παραθέτει σχετικό λινκ).
Σταυρίδης: «ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ
Θέλω να εκφράσω την λύπη μου, και να ζητήσω συγνώμη από τον κ. Τατσόπουλο (που σημειωτέον δεν γνώριζα) για τον έντονο διαπληκτισμό, που δεν τιμά κανέναν μας. Αναλαμβάνω εξ ολοκλήρου την ευθύνη, γι αυτό και σπεύδω να του ζητήσω δημόσια συγγνώμη.
Προσπάθησα αρκετές φορές ευγενικά και με πολύ ηρεμία, να τον παρακαλέσω να μην με ερμηνεύει και μάλιστα τόσο υποτιμητικά. Τα περί Μπάρμπα Θωμά με προσέβαλαν και με αδίκησαν βαθύτατα, αφού ακριβώς τα αντίθετα, κατ΄ εξακολούθηση, με πάθος και επιτυχία υπηρέτησα στην ζωή μου.
Όμως είπα και εγώ πράγματα που δεν έπρεπε και που δικαίως τον έφεραν εκτός εαυτού, αφού και εγώ με την σειρά μου τον αδίκησα και τον προσέβαλα, μην γνωρίζοντας την ιδιότητα του και τα έργα του.
Όπως κατ επανάληψη έχω πει, όλοι έχουμε τις καλύτερες και τις χειρότερες στιγμές μας. Και η δική μου σήμερα, ήταν από τις χειρότερες. Ειλικρινά λυπάμαι.
Στελιος Σταυριδης».

2 σχόλια:

coolplatanos είπε...

Δεν τον γνώριζε τον Τατσόπουλο επηρεασμένος όμως από τα δικά του στερεότυπα για τους αριστερούς (παρόλο που "καλούς" τους ανέβαζε και τους κατέβαζε για την επιχείρησή του) τον χαρακτήρισε ανεπάγγελτο. Εκεί ήταν που εξερράγη κυριολεκτικά ο Τατσόπουλος. Και είχε δίκιο ο Τατσόπουλος που παραλλήλισε τα λεγόμενα του Σταυρίδη (το λέω σωστά) με μπαρμπαθωμάδες, διότι δεν γίνεται από τη μία να έχεις καλή γνώμη για τους αριστερούς στην επιχείρησή σου και από την άλλη να θεωρείς ενδόμυχα ότι όσοι ασχολούνται με την αριστερά είναι ανεπάγγελτοι, εξού και η κουβέντα που του ξέφυγε. Καλώς, λοιπόν, ζητάει συγγνώμη.

coolplatanos είπε...

Αναρωτιόμουν αν λέω σωστά το όνομα του Σταυρίδη, αλλά ξέχασα να βάλω ερωτηματικό :-) Τελικά σωστό ήταν.