Ο πάντα επίκαιρος Νίκος Σαρίδης ασχολείται, στο νέο άρθρο του στον Πιγκουίνο, με τη Γιουροβίζιον και καταθέτει τις δικές του προτάσεις για την αναβάθμισή της στην Ελλάδα.
«Η Γιουροβίζιον είναι μουσική όσο ο Bet-όβεν στοιχηματική εταιρία!
Ωστόσο, εξημερώνει τα εγχώρια ήθη. Είναι η μοναδική
διοργάνωση-διαγωνισμός που ο Έλληνας την παρακολουθεί ήσυχος ήσυχος. Στο
μπάσκετ και στο πόλο καταστρέφει πούλμαν, στο ποδόσφαιρο ανοίγει τα
κεφάλια των αντιπάλων, στο βόλεϊ δίνει ραντεβού θανάτου στη Λαυρίου.
Οπουδήποτε υπάρχει αναμέτρηση, από εκλογές μέχρι… χάντμπολ, ο Έλληνας
είναι στο «κόκκινο», ένα βήμα πριν από την αποκτήνωση. Όμως, στη
Γιουροβίζιον είναι αλλιώς, αφήνεται στη μαγεία του θεάματος…
Κι επειδή είτε βγούμε από την ευρωζώνη είτε παραμείνουμε, στη Γιουροβίζιον θα συνεχίσουμε, όπως και να έχει, η Πολιτεία οφείλει να πάρει, εδώ και τώρα, μέτρα για την περαιτέρω (προ)ώθηση του θεάματος. Καταθέτω, λοιπόν, πρόταση έξι σημείων (και αν με… δεχτεί κι εμένα ο Ολάντ, θα του τα αναπτύξω):
1. Τις βραδιές των ημιτελικών και των τελικών της Γιουροβίζιον να μην υπονομεύει η ίδια η δημόσια τηλεόραση τον θεσμό, όπως την Τρίτη το βράδυ, όταν στη ΝΕΤ είχαμε το… βρακάκι της Ελευθερίας Ελευθερίου και στην ΕΤ1 ταινία με τα βυζιά της Λήδας Ματσάγγου φόρα παρτίδα! Τέρμα πια στα διλήμματα!
2. Την ώρα της μετάδοσης της Γιουρβίζιον να μην υπάρχει μαγαζί ανοιχτό. Με το Μνημόνιο, βέβαια, είμαστε σε καλό δρόμο, θα κλείσουν στο τέλος όλα!
3. Να ανεξαρτητοποιηθούν τα Επτάνησα, ούτως ώστε η Ελλάδα να έχει στους τελικούς της Γιουροβίζιον ένα ακόμη -ξέχωρα απ’ αυτό της Κύπρου- «ντουζ πουάν». Πιο μάγκες είναι στην πρώην ΕΣΣΔ;
4. Να στηθούν γιγαντοοθόνες σε μεγάλες πλατείες, ούτως ώστε ατάκες του τύπου «έχει potential, αλλά υστερεί σε στίχο» (για το τραγούδι της Ελευθερίου) να ξεφύγουν από τους τέσσερις τοίχους ενός δωματίου κι απ’ τον μικρόκοσμο μίας ολιγάριθμης παρέας. Ή απορίες του στυλ: «Από ποιο ωδείο αποφοίτησε η Ελευθερίου και πώς γράφεται το πρώτο ‘’ω’’ στο ωδείο*;
5. Να απαγορευθεί σε δύο Κύπριες να συμμετέχουν ταυτόχρονα και με διαφορετική σημαία στην ίδια διοργάνωση. Δεν μπορεί να έχει Kύπρια τραγουδίστρια (Ήβη Αδάμου) και η Κύπρος! Πού ακούστηκε;
6. Να απελαθούν όλες οι Ρωσίδες που εργάζονται στην Ελλάδα σε μπαρ και λοιπούς χώρους αναψυχής. Διότι, δεν νοείται η Ρωσία να έχει ξεμείνει από Ρωσιδούλες και να στέλνει να τραγουδήσουν στη Γιουροβίζιον κάτι γιαγιάδες.
* Το πρώτο ‘’ω’’ στο ωδείο θαρρώ ότι γράφεται με… αι!».
Κι επειδή είτε βγούμε από την ευρωζώνη είτε παραμείνουμε, στη Γιουροβίζιον θα συνεχίσουμε, όπως και να έχει, η Πολιτεία οφείλει να πάρει, εδώ και τώρα, μέτρα για την περαιτέρω (προ)ώθηση του θεάματος. Καταθέτω, λοιπόν, πρόταση έξι σημείων (και αν με… δεχτεί κι εμένα ο Ολάντ, θα του τα αναπτύξω):
1. Τις βραδιές των ημιτελικών και των τελικών της Γιουροβίζιον να μην υπονομεύει η ίδια η δημόσια τηλεόραση τον θεσμό, όπως την Τρίτη το βράδυ, όταν στη ΝΕΤ είχαμε το… βρακάκι της Ελευθερίας Ελευθερίου και στην ΕΤ1 ταινία με τα βυζιά της Λήδας Ματσάγγου φόρα παρτίδα! Τέρμα πια στα διλήμματα!
2. Την ώρα της μετάδοσης της Γιουρβίζιον να μην υπάρχει μαγαζί ανοιχτό. Με το Μνημόνιο, βέβαια, είμαστε σε καλό δρόμο, θα κλείσουν στο τέλος όλα!
3. Να ανεξαρτητοποιηθούν τα Επτάνησα, ούτως ώστε η Ελλάδα να έχει στους τελικούς της Γιουροβίζιον ένα ακόμη -ξέχωρα απ’ αυτό της Κύπρου- «ντουζ πουάν». Πιο μάγκες είναι στην πρώην ΕΣΣΔ;
4. Να στηθούν γιγαντοοθόνες σε μεγάλες πλατείες, ούτως ώστε ατάκες του τύπου «έχει potential, αλλά υστερεί σε στίχο» (για το τραγούδι της Ελευθερίου) να ξεφύγουν από τους τέσσερις τοίχους ενός δωματίου κι απ’ τον μικρόκοσμο μίας ολιγάριθμης παρέας. Ή απορίες του στυλ: «Από ποιο ωδείο αποφοίτησε η Ελευθερίου και πώς γράφεται το πρώτο ‘’ω’’ στο ωδείο*;
5. Να απαγορευθεί σε δύο Κύπριες να συμμετέχουν ταυτόχρονα και με διαφορετική σημαία στην ίδια διοργάνωση. Δεν μπορεί να έχει Kύπρια τραγουδίστρια (Ήβη Αδάμου) και η Κύπρος! Πού ακούστηκε;
6. Να απελαθούν όλες οι Ρωσίδες που εργάζονται στην Ελλάδα σε μπαρ και λοιπούς χώρους αναψυχής. Διότι, δεν νοείται η Ρωσία να έχει ξεμείνει από Ρωσιδούλες και να στέλνει να τραγουδήσουν στη Γιουροβίζιον κάτι γιαγιάδες.
* Το πρώτο ‘’ω’’ στο ωδείο θαρρώ ότι γράφεται με… αι!».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου