Τετάρτη 19 Ιανουαρίου 2011

Τώρα, αυτό είναι τέχνη;

Ένας... καλλιτέχνης, ο Τζόνι Κότερ δημιούργησε αυτό το έργο «τέχνης», που βλέπετε στη φωτογραφία και εκτίθεται σε γκαλερί του Κεντ. Πρόκειται για πίνακα δύο μέτρων, ο οποίος αναπαριστά τον Ντέιβιντ Μπέκαμ ως Χριστό στο σταυρό, ενώ στη βάση διακρίνεται ένα δολλάριο σε χαρτονομίσματα και κάτω από τα πόδια του παίκτη που αιμορραγούν, βρίσκονται δύο Παγκόσμια Κύπελλα!
Ο Κότερ εμπνεύστηκε, λέει, το έργο μόλις πληροφορήθηκε πως ο Μπέκαμ θεωρείται πιο δημοφιλής από τον Χριστό... Τώρα, αν αυτό είναι τέχνη, τότε εγώ είμαι... φώκια και όχι Πιγκουίνος!
Βέβαια, κάποιοι προσβλήθηκαν και κάλεσαν την αστυνομία, που επισκέφτηκε την γκαλερί αλλά δεν προχώρησε -πάλι καλά- στην απόσυρση του εξαιρετικού αυτού δείγματος τέχνης!
Φυσικά, είμαι αντίθετος σε κάθε απόπειρα λογοκρισίας ακόμη και έργων τέτοιου επιπέδου. Το μόνο που κατάφεραν εκείνοι που ζήτησαν την απόσυρσή του, ήταν να το διαφημίσουν και να το κάνουν διάσημο...

4 σχόλια:

Maria είπε...

ΣΥΜΦΩΝΩ!!!!
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ Η ΤΕΧΝΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΡΙΑ...ΑΛΛΑ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ...ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΜΠΝΕΥΣΤΕΙ ΑΠΟ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ...ΤΟΣΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ...ΤΟΝ ΜΠΕΚΑΜ ΒΡΗΚΕ????????
ΚΑΙ ΤΟΥΤΟ ΤΟ ΕΡΓΟ?ΜΗΝ...Χ.....
ΓΛΥΚΙΕ ΜΟΥ ΠΙΓΚΟΥΙΝΕ ...ΜΗΝ ΓΙΝΕΙΣ ΦΩΚΙΑΑΑΑΑ!

KANTHAR0S είπε...

Δεν είναι τέχνη. Μαλακεία είναι.

Mikeius είπε...

Σειμφωνό με Kanthar0s.

Πιγκουίνος είπε...

Νομίζω ότι όλοι συμφωνούμε...