«ΧΘΕΣ ΑΝΟΙΞΑΝ τα σχολεία σε συνθήκες (όπως πάντα) εθνικού γεγονότος. Δεν πιστεύω να υπάρχει άλλη πολιτισµένη χώρα στον κόσµο όπου η σχολική χρονιά αρχίζει µε τους πολιτικούς αρχηγούς, τους υπουργούς, τον Αρχιεπίσκοπο και δεν ξέρω ποιους άλλους προύχοντες να συνοδεύουν τους µαθητές στα θρανία.
ΤΕΚΜΗΡΙΟ ΥΠΕΡΒΟΛΗΣ; Ασφαλώς. Μιας υπερβολής που δεν εκδηλώνεται µόνο µε το άνοιγµα των σχολείων. Μήπως ξέρετε καµία άλλη χώρα στον κόσµο όπου γίνεται εθνικό ζήτηµα ποιοι, πόσοι και πώς µπαίνουν στα Πανεπιστήµια; Όπου εφηµερίδες, ραδιόφωνα και τηλεοράσεις ασχολούνται µε τα θέµατα των εισαγωγικών εξετάσεων; Όπου εκδίδονται κανονικά ανακοινωθέντα για το ποια θέµατα είναι βατά και ποια δύσβατα; Αυτά δεν συµβαίνουν ούτε στη Ζιµπάµπουε!
ΑΛΛΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ, δυστυχώς, στην Ελλάδα. Όπου για κάποιον περίεργο λόγο, η εκπαίδευση συγκεντρώνει όλες τις παθογένειες της κοινωνίας. Ακόµη και έναν συνδικαλισµό του χειρότερου είδους.
ΕΧΩ ΜΠΡΟΣΤΑ µου µια ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Πειραιά µε τον βαρύγδουπο τίτλο «Υπερασπίζουµε τις κατακτήσεις µας!». Τι ακριβώς υπερασπίζονται; Ακούστε προσεκτικά...
«ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ άδεια από τη διεύθυνση για να αποχωρήσουµε από το σχολείο» πράγµα που σηµαίνει ότι πηγαινοέρχονται στο σχολείο όποτε τους γουστάρει...
«ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ υποχρεωτικό ωράριο 8-2» δεν θέλουν να δουλεύουν ούτε καν εξάωρο, δηλαδή!
«ΟΙ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΙΣ του συλλόγου διδασκόντων γίνονται µέσα στο ωράριο» αυτό που δεν υπάρχει όταν δεν τους βολεύει...
«ΔΕΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ στα κενά µας άλλα κενά που είτε προκύπτουν έκτακτα είτε υπάρχουν εξαιτίας έλλειψης προσωπικού» αφήνουν τα κενά να υπάρχουν για να τιµωρούνται τα παιδιά που έπεσαν στα χέρια τους...
«ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ εφόδους διευθυντών και προϊσταµένων στην τάξη» σιγά που θα το δεχόντουσαν!
«ΔΕΝ ΚΟΙΝΟΠΟΙΟΥΜΕ σε σχολικούς συµβούλους ούτε σχέδια ρύθµισης ύλης ούτε αντίγραφα θεµάτων τεστ, πρόχειρων διαγωνισµάτων ή ύλης που εξετάζεται» µε άλλα λόγια, δεν δίνουν λογαριασµό σε κανέναν...
ΑΥΤΑ ΚΑΙ άλλα συναφή περιέχονται στην ανακοίνωση. Γελοιότητες; Ασφαλώς. Αξίζει, όµως, να αναλογιστούµε ότι κάτι τέτοιοι άνθρωποι, µε αυτήν την κοινωνική και επαγγελµατική συνείδηση, αναλαµβάνουν να µεγαλώσουν και να µορφώσουν τα παιδιά µας. Ανθρωποι που αρνούνται τον έλεγχο, αρνούνται την ιεραρχία, αρνούνται την αξιολόγηση, αρνούνται τα υπηρεσιακά συµβούλια, αρνούνται ακόµη και το ωράριο.
ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ τώρα τι παιδιά θα βγουν από τα χέρια τους. Κι αν µπορεί να έχει µέλλον ένας τόπος το εκπαιδευτικό σύστηµα του οποίου προάγει την αφασία, το ανεξέλεγκτο, το ασυνείδητο, την αναξιοκρατία, την ελάχιστη προσπάθεια. Ένας τόπος που διαµορφώνεται κατ εικόνα και καθ οµοίωσιν όσων γράφουν τέτοιες ανακοινώσεις.
ΑΛΛΑ ΚΑΙ όσων ανέχονται κάτι τέτοια φαινόµενα».
ΤΕΚΜΗΡΙΟ ΥΠΕΡΒΟΛΗΣ; Ασφαλώς. Μιας υπερβολής που δεν εκδηλώνεται µόνο µε το άνοιγµα των σχολείων. Μήπως ξέρετε καµία άλλη χώρα στον κόσµο όπου γίνεται εθνικό ζήτηµα ποιοι, πόσοι και πώς µπαίνουν στα Πανεπιστήµια; Όπου εφηµερίδες, ραδιόφωνα και τηλεοράσεις ασχολούνται µε τα θέµατα των εισαγωγικών εξετάσεων; Όπου εκδίδονται κανονικά ανακοινωθέντα για το ποια θέµατα είναι βατά και ποια δύσβατα; Αυτά δεν συµβαίνουν ούτε στη Ζιµπάµπουε!
ΑΛΛΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ, δυστυχώς, στην Ελλάδα. Όπου για κάποιον περίεργο λόγο, η εκπαίδευση συγκεντρώνει όλες τις παθογένειες της κοινωνίας. Ακόµη και έναν συνδικαλισµό του χειρότερου είδους.
ΕΧΩ ΜΠΡΟΣΤΑ µου µια ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Πειραιά µε τον βαρύγδουπο τίτλο «Υπερασπίζουµε τις κατακτήσεις µας!». Τι ακριβώς υπερασπίζονται; Ακούστε προσεκτικά...
«ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ άδεια από τη διεύθυνση για να αποχωρήσουµε από το σχολείο» πράγµα που σηµαίνει ότι πηγαινοέρχονται στο σχολείο όποτε τους γουστάρει...
«ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ υποχρεωτικό ωράριο 8-2» δεν θέλουν να δουλεύουν ούτε καν εξάωρο, δηλαδή!
«ΟΙ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΙΣ του συλλόγου διδασκόντων γίνονται µέσα στο ωράριο» αυτό που δεν υπάρχει όταν δεν τους βολεύει...
«ΔΕΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ στα κενά µας άλλα κενά που είτε προκύπτουν έκτακτα είτε υπάρχουν εξαιτίας έλλειψης προσωπικού» αφήνουν τα κενά να υπάρχουν για να τιµωρούνται τα παιδιά που έπεσαν στα χέρια τους...
«ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ εφόδους διευθυντών και προϊσταµένων στην τάξη» σιγά που θα το δεχόντουσαν!
«ΔΕΝ ΚΟΙΝΟΠΟΙΟΥΜΕ σε σχολικούς συµβούλους ούτε σχέδια ρύθµισης ύλης ούτε αντίγραφα θεµάτων τεστ, πρόχειρων διαγωνισµάτων ή ύλης που εξετάζεται» µε άλλα λόγια, δεν δίνουν λογαριασµό σε κανέναν...
ΑΥΤΑ ΚΑΙ άλλα συναφή περιέχονται στην ανακοίνωση. Γελοιότητες; Ασφαλώς. Αξίζει, όµως, να αναλογιστούµε ότι κάτι τέτοιοι άνθρωποι, µε αυτήν την κοινωνική και επαγγελµατική συνείδηση, αναλαµβάνουν να µεγαλώσουν και να µορφώσουν τα παιδιά µας. Ανθρωποι που αρνούνται τον έλεγχο, αρνούνται την ιεραρχία, αρνούνται την αξιολόγηση, αρνούνται τα υπηρεσιακά συµβούλια, αρνούνται ακόµη και το ωράριο.
ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ τώρα τι παιδιά θα βγουν από τα χέρια τους. Κι αν µπορεί να έχει µέλλον ένας τόπος το εκπαιδευτικό σύστηµα του οποίου προάγει την αφασία, το ανεξέλεγκτο, το ασυνείδητο, την αναξιοκρατία, την ελάχιστη προσπάθεια. Ένας τόπος που διαµορφώνεται κατ εικόνα και καθ οµοίωσιν όσων γράφουν τέτοιες ανακοινώσεις.
ΑΛΛΑ ΚΑΙ όσων ανέχονται κάτι τέτοια φαινόµενα».
3 σχόλια:
Σκληρά και όχι εντελώς αληθινά αυτά που γράφει ο Πρετεντέρης.
Ο Πρετεντέρης (pretender από κει προέρχεται το όνομά του -γνωστός Εβραιοσυμφεράκιας) γράφει ένα άρθρο για την Παιδεία σε ευαίσθητη χρονική στιγμή. Γιατί όμως; Κόπτεται για την παιδεία; (σιγά να μην στέλνει τα παιδιά του σε δημόσιο σχολείο)!!!
Δουλεύω αρκετά χρόνια στην εκπαίδευση και έχω δει ανθρώπους να τρώνε τα σπλάχνα τους, να μην μπορούνε να σταθούν στην ίδια την οικογένειά τους, γαιτί είχαν σαν προτερεότητα στη ζωή τους το σχολείο. Και είδα και πολλούς τεμπέληδες και λαμόγια που αλοίμονο στα παιδιά-μαθητές που θα πέσουν στα χέρια τους. Γιατί όμως δεν αμείβονται οι πρώτοι και να πανε στο διάολο οι τελευταίοι; Δεν είναι καθόλου δύσκολο, αλλά δεν συμφέρει την εξουσία. Όχι πως δεν μπορεί, αλλά δεν θέλει, γιατί πολύ απλά έχει το ευαίσθητο θέμα της Παιδείας στο χέρι της για να το πετάει κάπου-κάπου να μας βάζει να μαλώνουμε. Αυτά που λέει ο Πρετεντέρης και γράφει έχουν μια δόση αλήθειας, στην πλειονότητα τους όμως είναι υπερβολικά.
Γιατί όμως δεν αναρωτιέται στο τέλος τι κάνει το ρημαδουπουργεί γι' αυτό; Το υπουργείο είναι υπεύθυνο, η κα Διαμαντοπούλου που έμεινε κι αυτή στις δηλώσεις...
Αλλά μένει στο απυρόβλητο, άσχετα κι αν όλες οι δεσμεύσεις της μείναν μόνο δεσμεύσεις (αναπληρωτές, ωρωμίσθιοι, κενά κλπ, κλπ). Αλλά γιατί να την πειράξουν την Αννούλα; Μόλις τελειώσει την τελευταία πράξη (προμήθεια διαδραστικών συστημάτων στην εκπαίδευση) θα πάει για άλλο Υπουργείο, καλύτερο. Έτσι κι αλλιώς έχει τις βλέψεις... και τους Πρετεντέρηδες να την σιγοκοντάρουν...
Όλοι θέλουμε καλύτερη Δημόσια Παιδεία! Παιδιά έχω κι εγώ και φυσικά θέλω το καλύτερο για την μόρφωση τους! ΓΙΑΤΙ δεν έχουν το θάρρος να εφαρμόσουν το ωράριο στα σχολεία; Ο εκπαίδευτικός από μόνος του θα το κάνει; Σας πληροφορώ ότι όλοι οι ενσυνείδητοι συνάδελφοι μου παρακαλούν γι αυτό!! ΑΣ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΝΟΜΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ!!!!
Συγνώμη καλέ μου Πιγκουίνε για τον τόνο μου.
...είναι να, που προσπαθούσα να τελειώσω το πρόγραμμα του σχολείου το απόγευμα και μάλωνα με τα παιδιά μου που κάνανε θόρυβο στο σπίτι (είμαι καλός παιδαγωγός μόνο με τα ξένα παιδιά - με τα δικά μου που να μου μείνει υπομονή) και μετά μετάνειωσα. Κι ακούω αυτούς που μιλάνε για ωράρια στα σχολέια χωρίς να ξέρουν πόσες ώρες extra αφιερώνουν κάποιοι στην εκπαίδευση.
...και πρέπει να σηκωθώ πρωί να αλλάξω και ένα καζανάκι στο σχολείο (χάλασε και με παρακάλεσε ο Δ/ντης να το κάνω -αφού πιάνουν τα χέρια μου- και από το Δήμο μας απάντησαν ότι θα έρθουν μόλις αδειάσουν. Τα παιδιά μαθητές μας όμως πρέπει να πάνε WC!
Ο Πρετεντέρης (pretender από κει προέρχεται το όνομά του -γνωστός Εβραιοσυμφεράκιας) γράφει ένα άρθρο για την Παιδεία σε ευαίσθητη χρονική στιγμή. Γιατί όμως; Κόπτεται για την παιδεία; (σιγά να μην στέλνει τα παιδιά του σε δημόσιο σχολείο)!!!
Δουλεύω αρκετά χρόνια στην εκπαίδευση και έχω δει ανθρώπους να τρώνε τα σπλάχνα τους, να μην μπορούνε να σταθούν στην ίδια την οικογένειά τους, γαιτί είχαν σαν προτερεότητα στη ζωή τους το σχολείο. Και είδα και πολλούς τεμπέληδες και λαμόγια που αλοίμονο στα παιδιά-μαθητές που θα πέσουν στα χέρια τους. Γιατί όμως δεν αμείβονται οι πρώτοι και να πανε στο διάολο οι τελευταίοι; Δεν είναι καθόλου δύσκολο, αλλά δεν συμφέρει την εξουσία. Όχι πως δεν μπορεί, αλλά δεν θέλει, γιατί πολύ απλά έχει το ευαίσθητο θέμα της Παιδείας στο χέρι της για να το πετάει κάπου-κάπου να μας βάζει να μαλώνουμε. Αυτά που λέει ο Πρετεντέρης και γράφει έχουν μια δόση αλήθειας, στην πλειονότητα τους όμως είναι υπερβολικά.
Γιατί όμως δεν αναρωτιέται στο τέλος τι κάνει το ρημαδουπουργεί γι' αυτό; Το υπουργείο είναι υπεύθυνο, η κα Διαμαντοπούλου που έμεινε κι αυτή στις δηλώσεις...
Αλλά μένει στο απυρόβλητο, άσχετα κι αν όλες οι δεσμεύσεις της μείναν μόνο δεσμεύσεις (αναπληρωτές, ωρωμίσθιοι, κενά κλπ, κλπ). Αλλά γιατί να την πειράξουν την Αννούλα; Μόλις τελειώσει την τελευταία πράξη (προμήθεια διαδραστικών συστημάτων στην εκπαίδευση) θα πάει για άλλο Υπουργείο, καλύτερο. Έτσι κι αλλιώς έχει τις βλέψεις... και τους Πρετεντέρηδες να την σιγοκοντάρουν...
Όλοι θέλουμε καλύτερη Δημόσια Παιδεία! Παιδιά έχω κι εγώ και φυσικά θέλω το καλύτερο για την μόρφωση τους! ΓΙΑΤΙ δεν έχουν το θάρρος να εφαρμόσουν το ωράριο στα σχολεία; Ο εκπαίδευτικός από μόνος του θα το κάνει; Σας πληροφορώ ότι όλοι οι ενσυνείδητοι συνάδελφοι μου παρακαλούν γι αυτό!! ΑΣ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΝΟΜΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ!!!!
Συγνώμη καλέ μου Πιγκουίνε για τον τόνο μου.
...είναι να, που προσπαθούσα να τελειώσω το πρόγραμμα του σχολείου το απόγευμα και μάλωνα με τα παιδιά μου που κάνανε θόρυβο στο σπίτι (είμαι καλός παιδαγωγός μόνο με τα ξένα παιδιά - με τα δικά μου που να μου μείνει υπομονή) και μετά μετάνειωσα. Κι ακούω αυτούς που μιλάνε για ωράρια στα σχολέια χωρίς να ξέρουν πόσες ώρες extra αφιερώνουν κάποιοι στην εκπαίδευση.
...και πρέπει να σηκωθώ πρωί να αλλάξω και ένα καζανάκι στο σχολείο (χάλασε και με παρακάλεσε ο Δ/ντης να το κάνω -αφού πιάνουν τα χέρια μου- και από το Δήμο μας απάντησαν ότι θα έρθουν μόλις αδειάσουν. Τα παιδιά μαθητές μας όμως πρέπει να πάνε WC!
Δημοσίευση σχολίου